بانک پاورپوینت ها و فایل های درسی

بانک پاورپوینت ها و فایل های درسی

بانک پاورپوینت ها و فایل های درسی

بانک پاورپوینت ها و فایل های درسی

پاورپوینت هدیه های آسمان چهارم ابتدایی درس حرمی با دو گنبد - 17 اسلاید

دانلود پاورپوینت هدیه های آسمان چهارم ابتدایی درس حرمی با دو گنبد - 17 اسلاید

پاورپوینت هدیه های آسمان چهارم ابتدایی درس حرمی با دو گنبد - 17 اسلاید
پاورپوینت هدیه های آسمان چهارم ابتدایی درس حرمی با دو گنبد - 17 اسلاید
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: zip
حجم فایل: 0
قیمت: 40748 تومان

بخشی از متن:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فقط 4سال داشتم .به سفری رفتم
که میدونم همه دوست دارند برن.
آره کربلا.
چون 4سال داشتم و چیزی از حرم
سرم نمی شدوفقط گیر بازی
بودم زیاد چیزی از سفر نفهمیدم
اما یک جا خیلی نظرم رو جلب کرد.

بزرگ تر شدم 9سالم بود. روزی پدرم
باخوشحالی به خانه آمد .خبری که به ما داد مثل یک معجزه بود. امام حسین مارا طلبیده بود .
29اسفند چمدان  خودم رو بستم و روز
بعد با دختر عمو هایم به کربلا سفر کردیم. اولین سفر نجف بود.
سوار هواپیما شدم.پس از 2ساعت بعد
به نجف اشرف رسیدیم.

 

 

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

پاورپوینت هدیه های آسمان چهارم ابتدایی درس حرمی با دو گنبد - 17 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد