بانک پاورپوینت ها و فایل های درسی

بانک پاورپوینت ها و فایل های درسی

بانک پاورپوینت ها و فایل های درسی

بانک پاورپوینت ها و فایل های درسی

پاورپوینت مروری بر مطالب درس بازارشناسی ومسایل بازاریابی- 70 اسلاید

دانلود پاورپوینت مروری بر مطالب درس بازارشناسی ومسایل بازاریابی- 70 اسلاید

پاورپوینت مروری بر مطالب درس بازارشناسی ومسایل بازاریابی- 70 اسلاید
پاورپوینت مروری بر مطالب درس بازارشناسی ومسایل بازاریابی- 70 اسلاید
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: zip
حجم فایل: 0
قیمت: 40748 تومان

بخشی از متن:

 

 

 

 

 

 

 

 

فارسی و انگلیسی

مدل ناواچوکاوا:

سه متغییر مهم برای قضاوت درمورد ماهیت اخلاقی تبلیغات :

استقلال فردی: توانایی تشخیص قدرت اثرگذاری توسط مصرف کننده

حاکمیت مصرف کننده: میزان دانش مشتری محصولات

زیانبار بودن محصول: که برای جامعه و مصرف کننده ضرر نداشته باشد.

با تعامل این 3 عامل با 7عامل(توجه، انتخاب ، تماس ، ایمنی ، دسترسی ، افق و مداخله ) جنبه های اخلاقی فعالیت های بازاریابی تحلیل می شود.

چارچوب اسمیت :

توانمندی مصرف کننده – توانایی دسترسی به اطلاعات و کیفیت اطلاعات – توانایی انتخاب از میان گزینه ها

به نظر وی بازاریابی باید این ملاک ها را داشته باشد تا مشتری آزادانه انتحاب نمایند و معیار اخلاقی بودن فعالیت های بازاریابی، حاکمیت مصرف کننده است .

 

بیرون به درون- درون به بیرون

در رویکرد اول ارزش ویژه برند ازدانش برند خریداران نشات می گیرد.(کلر،2003) کارکنان و به طور کلی داشته های شرکت باعث بوجود آمدن ارزش ویژه برند برای شرکت می شود.

دررویکرد دوم هویت برند بخش استراتژیکی ست که شرکت و مشتریان را هدایت می کند.هویت به تمام تصمیمات استراتژیکی برند از قبیل ارتباطات ، توسعه برند و معماری برند جهت می دهد.

رویکرد بیرون به درون به دو دسته تقسیم می شود : دسته اول ،رویکرد مشتری محور (رویکرد مدیریتی ، ادراکی و رفتاری) دسته دوم ، رویکرد مالی محور (رویکرد شرکتی ) ارزش ویژه برند مالی محور جنبه کوتاه مدت دارد در حالی که ارزش ویژه برند ماهیتی بلند مدت دارد .

 

 

در همه تعاریف بالا، نکات زیر به چشم میخورد:

 الف)  همه تعاریف بر روی مشتری به ‌عنوان هسته‌ی مرکزی تمرکز دارند.

ب)   همه تعاریف توجه خاص به بیرون از مرزهای سازمان دارند.

ج)   همه تعاریف چه به‌صورت مستقیم و چه ضمنی ، به پاسخ‌گویی به مشتری توجه ویژه‌ای دارند. یعنی این‌که تنها توجه به مشتریان کافی نیست، بلکه باید برای آنان خلق ارزش کرد.

د)    تمام محققان اعتقاد دارند که بازارگرایی شامل تمرکز بر چیزی فراتر از مشتریان است. نارور و اسلیتر به‌طور واضح، علاوه بر مشتری بر رقیبان نیز تمرکز می‌کنند. «دی» هم آشکارا به رقبا توجه کرده است. کهلی و جاورسکی بر روی عواملی که انتظارات و نیازهای مشتریان را شکل می‌دهد (مانند تکنولوژی، قوانین و ... ) تاکید دارند. همچنین اگرچه دشپند، فارلی و وبستر مشتریان را در اولویت قرار می‌دهند، اما به سایر ذی‌نفعان نیز توجه دارند و آن‌ها را نیز مهم می‌دانند.

 

 

 

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

پاورپوینت مروری بر مطالب درس بازارشناسی ومسایل بازاریابی- 70 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد