بخشی از متن:
![endif]-->
توضیحات:
دانلودفایل PDF
پکیج آموزشی درس تاریخ 1
رشته علوم انسانی پایه دهم
درس ششم
عنوان درس: جهان در عصر باستان یونانو رم باستان
شامل فایل های :
طرح درس:6 صفحه
پرده نگار 23 صفحه
سوال استاندارد 2 صفحه
سوالات پر تکرار8صفحه
درسنامه 12 صفحه
ویژه کنکور و وامتحانات نهایی 1403
تعداد صفحات:51
فروشفایل با سایت لوکسفایل
بخشی از متن:
![endif]-->
توضیحات:
دانلودفایل PDF
پکیج آموزشی درس تاریخ 1
رشته علومانسانی پایه دهم
درس دوازدهم
عنوان درس: جامعهوخانواده در ایران باستان
شامل فایل های :
طرح درس:2 صفحه و 2صفحه
پرده نگار 22 صفحه
سوال استاندارد 4 صفحه
سوالات شبه نهایی8 صفحه
درسنامه 8 صفحه
ویژه کنکور و وامتحانات نهایی 1403
تعداد صفحات:62
فروشفایل با سایت لوکسفایل
بخشی از متن:
![endif]-->
توضیحات:
دانلودفایل PDF
پکیج آموزشی درس تاریخ 1
رشته علومانسانی پایه دهم
درس دوازدهم
عنوان درس: جامعهوخانواده در ایران باستان
شامل فایل های :
طرح درس:2 صفحه و 2صفحه
پرده نگار 22 صفحه
سوال استاندارد 4 صفحه
سوالات شبه نهایی8 صفحه
درسنامه 8 صفحه
ویژه کنکور و وامتحانات نهایی 1403
تعداد صفحات:62
فروشفایل با سایت لوکسفایل
بخشی از متن:
طرح درس و روش تدریس علوم چهارم، درس7 : آهن ربا در زندگی
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 10 صفحه
قسمتی از متن Word (..docx) :
یک جلسه قبل از آموزش این درس از دانش آموزان بخواهید وسایل مورد نیاز برای انجام فعالیت های این در س را همراه خود به کلاس بیاورند.
در شروع این درس دانش آموزان ابتدا در یک موقعیت نگرشی قرار می گیرند تا ضمن مرور برخی ویژگی های آهن ربا، با پرسش های جدیدی در خصوص آهن ربا روبرو شوند. آن ها از طریق پیش بینی و اجرای آزمایش به سایر ویژگی های آهن ربا پی می برند.
از دانش آموزان بخواهید به تصویر عنوانی درس خوب توجه کنند و آن ها را در یک گفت گوی عمومی در باره ی تصویر عنوانی شرکت دهید. از آن ها بخواهید در باره ی تصویر پرسش هایی طرح و پاسخ های خود را ارائه دهند.
در این قسمت، طرح درس و روش تدریس درس مذکور به صورت یک فایل 10 صفحه ای آورده شده است. این فایل در قالب ورد تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.
برخی از اهداف درس:
✅ دانش آموزان بتوانند چند وسیله که جذب آهن ربا می شود را نام ببرند.
✅ دانش آموزان درک کنند که آهن ربا چند قطب دارد.
✅ دانش آموزان دو وسیله که در آن آهن ربا استفاده شده را نام ببرند.
✅ دانش آموزان بتوانند یک آهن ربا بسازند و طریقه ساخت آن را توضیح دهند.
بخشی از متن:
طرح درس و روش تدریس ریاضی سوم، فصل3: مفهوم کسر
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 6 صفحه
قسمتی از متن Word (..docx) :
ﻣﻌﻠﻢ ﺩﺭ ﻛﻼﺱ ﺑﺎ ﺩﺍﺩﻥ ﺷﻜﻞ ﻫﺎی ﻫﻨﺪﺳﻲ ﺑﺮﻳﺪﻩ ﺷﺪﻩ ﺍﺯ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﺎ ﺗﺎ ﻛﺮﺩﻥ ﺁﻥ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻗﺴﻤﺖ ﻫﺎی ﻣﺴﺎﻭی ﺗﻘﺴﻴﻢ ﻛﻨﺪ. ﺩﺭ ﻣرحله ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻫﺎ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻪ ﺩﻟﺨﻮﺍﻩ ﭼﻨﺪ ﻗﺴﻤﺖ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻗﺴﻤﺖ ﻫﺎی ﻣﺴﺎﻭی ﺭﺍ ﺭﻧﮓ ﺑﺰﻧﻨﺪ. ﺣﺎﻝ ﺑﻴﺎﻥ ﻛﻨﻨﺪ ﺍﺯ ﭼﻨﺪ ﻗﺴﻤﺖ ﻣﺴﺎﻭی ﺭﻧﮓ ﺯﺩﻩ ﺍﻧﺪ. ﻣﻲ ﺗﻮﺍن ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺻﻔﺤﻪ ﺁﻏﺎﺯﻳﻦ ﺑﺨﺶ ﺷﺮﻭﻉ ﻛﻨﻴﺪ. ﺍﺯ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﺑﺨﻮﺍﻫﻴﺪ ﺑﻪ ﺳﺌﻮﺍﻻﺕ ﺷﻤﺎ ﭘﺎﺳﺦ ﺩﻫﻨﺪ. ﭼﻪ ﻣﻘﺪﺍﺭ ﺍﺯ ﺩﺷﺖ ﺯﺭﺩ ﺭﻧﮓ ﺍﺳﺖ؟ ﭼﻪ ﻣﻘﺪﺍﺭ ﺍﺯ ﭘﺎﺭﭺ ﺁﺏ ﭘﺮ ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ؟ ﭼﻪ ﻣﻘﺪﺍﺭ ﺩﻳﺲ ﺑﺮﻧﺞ ﺑﺎﻗﻲ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺍﺳﺖ؟ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺳﺖ ﻣﻌﻠﻢ ﺩﺭ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﻫﺎ ﺍﺯ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﺩﺳﺖ ﻭﺭﺯی ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﻫﻨﺪ ﺗﺎ ﺑﻬﺘﺮ ﻳﺎﺩ ﺑﮕﻴﺮﻧﺪ. ﺑﺮﺍی ﻛﺴﺮ ﺷﻜﻞ ﻫﺎی ﭘﻴﻮﺳﺘﻪ ﺍﺯ ﻣﻴﻮﻩ، ﻛﻴﻚ ﻣﻴﺎﻥ ﻭﻋﺪﻩ ﺁﻧﻬﺎ ﻫﻢ ﻣﻲ ﺗﻮﺍﻥ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻛﺮﺩ.