بانک پاورپوینت ها و فایل های درسی

بانک پاورپوینت ها و فایل های درسی

بانک پاورپوینت ها و فایل های درسی

بانک پاورپوینت ها و فایل های درسی

پاورپوینت شخصیت و سبک زندگی (فصل 6 کتاب رفتارمصرف کننده)

دانلود پاورپوینت شخصیت و سبک زندگی (فصل 6 کتاب رفتارمصرف کننده)

دانلود پاورپوینت شخصیت و سبک زندگی (فصل 6 کتاب رفتارمصرف کننده)

پاورپوینت شخصیت و سبک زندگی (فصل 6 کتاب رفتارمصرف کننده)
پاورپوینت شخصیت و سبک زندگی (فصل 6 کتاب رفتارمصرف کننده)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .ppt
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 1781
قیمت: 39000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 17 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

1
شخصیت و سبک زندگی (فصل 6 کتاب رفتارمصرف کننده)
تعریف شخصیت ( Personality ) :
شخصیت، سازمان بندی پویایی در درون فرد است و شامل آن دسته از نظام های روانی - فیزیکی که رفتار و تفکر او را تعیین می کند.
آیا تمام افراد شخصیت دارند ؟
نظریه زیگموند فروید :
این ایده راپیشنهاد کردکه قسمت زیادی ازشخصیت بزرگسالی یک فرد،ازیک تعارض بنیادی بین تمایل فرد برای تامین " نیازهای جسمانی خود"و"ضرورت عمل کردن "به عنوان یک عضومسئولیت پذیر جامعه،سرچشمه می گیرد .
فروید معتقده که در ذهن سه بخش درگیر باهم وجود دارد :
2
نهاد ( اید ID )
من ( ایگو Ego )
فرامن ( سوپرایگو Superego )
نهاد بر اساس لذت عمل می کند ، تمایل اساسی ما به حداکثر رساندن لذت و اجتناب از درد ، رفتار ما را هدایت می کند . نهاد ، خودخواه و غیر منطقی است . انرژی روانی فرد را به سوی کارهای لذتبخش بدون توجه به عواقب آن هدایت می کند .(جنبه بدنی)
سیستمی است بین نهاد و فرامن میانجیگری می کند . به یک معنا،یک داوردرجنگ بین وسوسه ونیکوکاری است."من "سعی می کند براساس اصل واقعیت بین این دونیروی متضاد،توازن ایجاد کند. یعنی روشهایی را که از نظر دنیای خارج مورد قبول باشد،پیدامی کند تا به نهاد لذت بدهد .(جنبه روانی )
متضاد نهاد است . این سیستم اساساً وجدان فرد است . فرامن، مقررات اجتماع را وارد درون شخص می کند و مانع از آن می شود که نهاد،اهداف لذت جویی خودخواهانه را دنبال کند .(جنبه اجتماعی)
باورهای فروید در حوزه ی مصرف کننده :
نظریه او نشان دهنده اهمیت بالقوه ی انگیزه های ناخودآگاه ما برای خرید است.
یعنی حتی اگر ما بتوانیم روش حساسی برای پرسیدن انگیزه ی خریدن از مصرف کنندگان ابداع کنیم ، بازهم آنها ممکن است لزوماً نتوانند انگیزه ی واقعی خود را برای انتخاب یک محصول بیان کنند .
دیدگاه فروید نشان می دهد که شخص خواسته های غیر قابل قبول خود را با انتخاب محصولاتی که نشان دهنده ی این تمایلات درونی هستند ، به خروجی های قابل قبول انتقال می دهد.در واقع "من"برای ایجاد توافق بین خواسته های "نهاد" و ممانعتهای "فرامن" از نمادگری در محصولات استفاده کند .
3
تحقیقات انگیزشی در دهه 1950 :
در این دیدگاه ، اساساً گفته می شد که ما نیازهای
نامطلوب اجتماعی را به خروجی های قابل قبول
هدایت می کنیم که شامل محصولات جایگزین
است .
4

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد