بانک پاورپوینت ها و فایل های درسی

بانک پاورپوینت ها و فایل های درسی

بانک پاورپوینت ها و فایل های درسی

بانک پاورپوینت ها و فایل های درسی

طرح درس ریاضی پایه چهارم ابتدایی

دانلود طرح درس ریاضی پایه چهارم ابتدایی

دانلود طرح درس ریاضی پایه چهارم ابتدایی

طرح درس ریاضی پایه چهارم ابتدایی
طرح درس ریاضی پایه چهارم ابتدایی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .pptx
تعداد صفحات: 8
حجم فایل: 73
قیمت: 34000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 8 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..pptx) : 
 

  مشخصات کلی: نام درس: ریاضی موضوع درس: مساحت متوازی الاضلاع پایه ی تدریس : چهارم ابتدایی مخاطبان : دانش آموزان چهارم ابتدایی جنس دانش آموزان: دختر تعداد : 21نفر مدل کلاس: میز به میز( روبه روی هم ) مقطع: ابتدایی نام نام خانوادگی مدیر: حسین ادیبی فر نام آموزگار: نرگس عاشوری محل ارائه درس: مجتمع امام حسین (ع) لیلاکوه تاریخ ارائه درس: 19/2/90 زمان : 25 دقیقه
هدف کلی : آشنایی دانش آموزان با نحوه ی بدست آوردن مساحت متوازی الاضلاع
به نام خدا طراحی آموزشی مبتنی بر IT
طراحی آموزشی مبتنی بر IT
اهداف رفتاری : درپایان این درس دانش آموز : 1- بامفهوم قاعده وارتفاع در متوازی الاضلاع آشنا می شود.( دانش) 2- قاعده وارتفاع یک متوازی الاضلاع رارسم می کند ویا نشان می دهد. (کاربرد) 3- دلیل اینکه چرا قاعده وارتفاع در متوازی الاضلاع همان نقش طول وعرض مستطیل رادارد، راشرح می دهد. (درک وفهم) 4- ضلع های موازی در متوازی الاضلاع را نشان می دهد. (دانش) 5- ازطریق مساحت مستطیل ، مساحت متوازی الاضلاع را محاسبه می کند. (ترکیب) 6- اشکال هندسی را تطبیق می دهد. (ارزش گذاری) 7- به کارگروهی وهمکاری نمودن با همدیگر علاقمند می شود. (درونی شدن) 8- مسائل داده شده درخصوص متوازی الاضلاع راحل ومحاسبه می کند.(کاربرد) 9- به مقایسه ی مساحت مستطیل متوازی الاضلاع می پردازد. (ارزشیابی)
تعیین روش تدریس: روش تلفیقی:(توصیفی، بارش فکری، پرسش وپاسخ، فعالیت گروهی،وفردی، مکاشفه ای و...) الگوی تدریس: الگوی حل مسأله( فهم مسأله، طرح حل مسأله ، حل کردن طرح، واصلاح طرح) مدل کلاس وگروه بندی : کارگاهی، گروهی به صورت 5 گروه 4 نفره به شکل دایره (روبرو) ارزشیابی تشخیصی : مروردرس؛ دانش آموزان قبل از شروع درس باید: طول وعرض مستطیل را معرفی کنند. طریقه ی محاسبه ی مساحت مستطیل رابیان کنند. قاعده وارتفاع مثلث را درشکل نشان دهند. شکل متوازی الاضلع را رسم کنند.
تعیین وسایل ورسانه ها : (رسانه ی آموزشی مناسب می تواند به شرح زیل باشد) کتاب درسی، گچ رنگی، تخته سیاه، اشکال مقوایی وچوبی، ویدیو پروجکشن، اسلاید مدادرنگی، تصاویری ازاشکال هندسی ، سؤالات آزمون ، برچسب امتیاز
زمان: 3دقیقه

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد