بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 29 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
1
زنگ اول
زنگ دوم
زنگ سوم
زنگ چهارم
زنگ پنجم
شنبه
قرآن
ریاضی
فارسی
فارسی
هنر
یکشنبه
فارسی
فارسی
علوم
ریاضی
ورزش
دوشنبه
ریاضی
فارسی
فارسی
هنر
علوم
سه شنبه
فارسی
ریاضی
فارسی
فارسی
ورزش
چهارشنبه
ریاضی
علوم
فارسی
فارسی
-
2
فعالیت های تکلمیلی
(توسط والدین در منزل)
روش ارزش یابی پیش نهادی
وسایل کمک آموزشی
هدف کلی هر جلسه
موضوع و عنوان درس
تم
جلسه
آزمون عملکردی
لوحه ریاضی / تخته / مدادهای رنگی
چپ ، راست ، بالا ،پایین، قبل وبعد اشکال ساده هندسی
رزق وروزی
ص1
یک
1
از فرزند خود بخواهید تا اشیای مثل هم، مانند قاشق، بشقاب، لیوان و ... را بشمارند که تعداد آنها از 5 تا کمتر باشد.
آزمون عملکردی
لوحه ریاضی / تخته / چینه یا مدادهای رنگی
شمارش اعداد 1تا5، بکارگیری مفهوم شمارش در محیط پیرامونی
ص2
یک
2
از فرزند خود بخواهید چیزهایی را در اطراف خود به شما نشاندهد که مثل شکلهای باال هستند.
آزمون عملکردی
تخته / چینه یا مدادهای رنگی /خمیر بازی
شمارش اعدادتا5،آشنایی بااشکال هندسی،درک تفاوت ها و شباهتهای اشکال هندسی
ص3
یک
3
ّ توجه فرزند خود را به الگوهایی جلب کنید که در اطراف وجود دارد؛ برای مثال، ّ طرح دور فرش یک الگوی مشخص دارد.
آزمون عملکردی
تخته / مداد رنگی
توانایی کپی برداری از یک الگوی ارائه شده،توانایی ساخت الگوهای متناظرباالگو های داده شده،درک الگوهای پیرامونی وبیان آنها کشیدن الگو های متفاوت
ص4
یک
4
از فرزند خود بخواهید الگوی شکلها را با شمردن و استفاده از عددهای 1 و 2 بیان کند.
آزمون عملکردی
تخته / چینه های رنگی /
تشخیص دسته هایی که دارای الگو هستندیا نه.بیان این که چرایک دسته تشکیل الگو می دهند دیگری نه
ص5
یک
5
از فرزند خود بخواهید در موقعیتهای زندگی روزمرّه از شمارش استفاده کند و تعداد را سریع بگوید.
آزمون عملکردی
چینه / تخته
استفاده از انگشتان دست برای ارائه نمایش های مختلف یک مفهوم ،برقراری ارتباط بین نمایش های مختلف یک مفهوم ،تشخیص الگو وادامه دادن آن ،برقراری ارتباط بین ادراک کالمی-تصویری –دست
ص6 و7
یک
6
4
خمیر بازی به دستورزی و توانایی حرکت انگشتان دست فرزند شما کمک میکند.
ورزی
آزمون عملکردی
مرور با استفاده از دیتا
مرور تم و ارزیابی از مطالب آموخته شده
یک
7
در زندگی روزمرّه موارد زیادی هست که بدون شمردن میتوان دستههای با تعداد مساوی را پیدا کرد؛ برای مثال، کنار هر قاشق یک چنگال است.
آزمون عملکردی
لوحه ریاضی / تخته / مدادهای رنگی/ گچ رنگی
برقراری تناظر یک به یک ،بکارگیری مفهوم تناظردرمحیط پیرامونی بااستفاده از اشیا در دسترس
امنیت در قالب خارج شدن از خانه وورود به خیابان
ص8و9
دو
8
فرزند شما باید تعداد اشیای دستههای کمتر از 4 تا را بدون شمردن بگوید.
آزمون عملکردی
لوحه ریاضی / تخته / مدادهای رنگی/ گچ رنگی
چینه های رنگی
بیان اشیا کمتر از 1بدون شمارش ،درک کاردینالیتی یک مجموعه ،ادامه دادن الگو.
ص10
دو
9
از فرزند خود بخواهید تعداد اشیای یک دستهی کمتر از 4 تا را با انگشتان خود به صورتهای مختلف نشان دهد.
آزمون عملکردی
لوحه ریاضی / تخته / مدادهای رنگی/ گچ رنگی/
چینه های رنگی
نمایش کاردینالیتی اشیا باانگشتان دست،درک عملی جهت های راست وچپ،برقراری ارتباط نمایش های یک مفهوم ، برقراری ارتباط بین ادراک کالمی-تصویری –دست ورزی
ص11
دو
10
اگر فرزند شما تعداد مهرههای یک دسته تا ٤چیز را گفت یک مهره اضافه کنید و بپرسید حاال چند تاست.
آزمون عملکردی
لوحه ریاضی / تخته / مدادهای رنگی/ گچ رنگی
چینه های رنگی
آشنایی بامفهوم اولیه جمع،تقویت شمارش بدون شمارش ،آشنایی باواژه اضافه کردن واستفاده از آن دریک مفهوم ریاضی ،ادامه دادن الگو
ص12
دو