بانک پاورپوینت ها و فایل های درسی

بانک پاورپوینت ها و فایل های درسی

بانک پاورپوینت ها و فایل های درسی

بانک پاورپوینت ها و فایل های درسی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده
مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 118
حجم فایل: 266
قیمت: 59372 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 118 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏- مبانی نظری
‏ ‏ مربیان پیشرفت گرا‏ از جمله دیویی‏، برنامه درسی را عبارت از تجربه های یادگیری کسب شده توسط دانش آموزان ‏ ‏قلمداد‏ ‏ می کنند و‏ ‏تصمیم گیری برای‏ ‏ دانش آموزان توسط‏ ‏ دیگران را مردود‏ ‏ می شمارند و‏ ‏یا‏ ‏دست کم برای آن اهمیت ثانوی‏ ‏ قایلند. به دیگر‏ ‏سخن از نظر این مربیان، حقیقت‏ ‏ برنامه‏ ‏درسی چیزی جز تجربه های کسب شده توسط دانش آموز نیست‏ ‏که تنها پس از‏ ‏مواجه شدن با موفقیت و فرصت های یادگیری از قبل پیش بینی‏ ‏ شده، یا بر آمده ازتصمیم مشترک معلم ودانش آموز‏ ‏(پدیده ای پس از وقوع ) قابل ترسیم است .
‏ گوتک به نقل از پاک سرشت(1384) ‏تعریف پیشرفت گرایان ‏از‏برنامه درسی قصد شده ‏را ‏درواقع محصول ارزشیابی همه‏ ‏جانبه ازنتیجه رویارویی دانش آموزان با فرصتها وموقعیت های یادگیری می داند که طبعاً برای کلیه دانش آموزان نیز یکسان نمی باشد‏ که ‏نگاه سنتی سند مکتوب یا یک برنامه درسی آموزشی است اما با توجه به نظر پیشرفت گرایان به جای مرحله برنامه ریزی باید برمرحله ارزشیابی ازآموخته ها تاکید داشت و یک برنامه درسی ‏تدوین شده ‏باید عین برنامه درسی تجربه شده و ‏برنامه درسی ‏کسب شده باشد، اعم ازتجربه های منطبق برجهت گیری های از ‏قبل ‏پیش ‏بینی ‏شده یا تجربه های قصد نشده، آیزنرکوشش نموده است با ارائه تعریفی از برنامه درسی میان تعریف های معارض جمع و تلفیق ایجاد کند. ازنظروی برنامه درسی یک مدرسه یا یک درس ویا یک کلاس درس را می توان به عنوان مجموعه ای از وقایع از قبل پیش بینی شده دانست که به قصد دستیابی به نتایج آموزشی‏-‏تربیتی برای دانش آموزان در نظرگرفته شده اندو چهارویژگی برای تعریف خود ذکر می کند‏.‏ این ویژگی ها نشان از قصد او در دستیابی به تعریف جامع تر و قابل ‏قبولتر از دو تعریف سنتی و پیشرفت گرایانه در برنامه درسی دارد ‏و‏عبارتند از:
‏(1) برنامه درسی مجموعه ای از تدابیر و وقایع را در بر می گیرد .
‏(2)برنامه درسی بنا به ضرورت با فعالیت برنامه ریزی همراه است هر چند منعطف وغیرمنطقی باشد

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد