بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 3 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
طراحی آموزشی درس علوم پایه ی پنجم ابتدایی
باسمه تعالی
اداره کل آموزش وپرورش استان گلستان
مدیریت آموزش وپرورش شهرستان گنبدکاوس
مجتمع آموزشی وپرورشی ...................
نام ونام خانوادگی مجری: آموزشگاه: پایه ی س
پنجمم ابتدایی درس علوم فصل : پنج ( محیط ومساحت ) درس : تغییرات مواد صفحه ی : 85 تعداددانش آموزان: 30 تعدادگروه ها: اجرا: 45 دقیقه تاریخ:
اهداف
الف) هدف کلّی:آشنایی با تغییرات مواد
ب) اهداف جزئی:
1- حیطه ی شناختی: خودت ماده را نام ببرد
2- حیطه ی مهارتی:تغییرات فیزیکی را از تغییرات شیمیایی جدا کند.
3- حیطه ی نگرشی:نسبت به تغییرات مواد علاقه مند شود .
ج) اهداف رفتاری:
1- حیطه ی شناختی:انواع تغییرات مواد را نام ببرد،در حداقل زمان تغییر فیزیکی و شیمیایی را تعریف کند.
2- حیطه ی مهارتی: تغییرات فیزیکی و شیمیایی را که به طور روزمره با آنها سروکار دارد را آنهم تشخیص بدهد.هنگام آزمایش تغییرات فیزیکی را از شیمیایی تشخیص دهد
3- حیطه ی نگرشی: به تغییرات موجود در محیط زیست علاقه نشان دهد.
ابزار
وسلیل لازم:کتاب ،تخته،تصاویر مختلف در ارتباط با تغییرات ،شمع،یخ،نان کپک زده و ..
روش تدریس
کاوش گری
رویکرد حاکم
رویکردفطرت گرایی توحیدی برمبنای نظریه ی ساخت گرایی(حل مسئله)
تعیین موقعیت
30 نفردانش آموز پسرکلاس پنجم ابتدایی روستایی که اغلب پیش نیازهای مربوط به فصل موادا درکلاس چهارم می دانند.
الگوی هدف گذاری( اهداف تفضیلی ): ریاضیات پایه ی سوّم ابتدایی
عرصه ها
عناصر
دررابطه با خود(خویشتن)
دررابطه باخلق(سایرانسان ها)
دررابطه با خلقت(طبیعت)
دررابطه با خدا
تفکّروتعقّل
- تفکّرواندیشیدن درمورداین که خودش چگونه توانایی ،برای انجام تغییرلت فیزیکی و شیمیایی را دارد.
- تفکّرواندیشیدن در مورد این که دوستانش چگونه توانایی ، برای انجام تغییرات شیمیایی و فیزیکی را دارند.
- تفکّرواندیشیدن درمورداین که چگونه ازمواد پیرامون خوددرطبیعت به نحو مطلوب استفاده کند.
- تفکّر و اندیشیدن در مورد نقش و اهمیت استفاده ازتغییرات مواد درزندگی به عنوان یک موهبتی که خدابه او ارزانی نموده واین که چگونه می توان با استفاده ی درست از مواد پیرامون رضایت خداوندرا فراهم نمود.
ایمان وباور
باورداشتن توانایی خودش جهت این که وی می تواند انواع تغییرات را از هم تشخیص دهد.
باورداشتن توانایی دوستانش وکمک به آنان جهت این که انها میتوانند انواع تغیرات را آنهم تشخیص دهند.
باورداشتن به این که از تغییراتی دراختیار داشته به عنوان یکی ازنعمت های موجوددر طبیعت به درستی استفاده کند.
ایمان داشتن به قدرت خدا که این همه مواد جذّاب را در اختیارانسان قرارداده است.
علم
تغییرات فیزیکی و شیمیایی را تعریف کند
اطلاعات خود را در مورد انواع تغییرات در اختیار دوستانش قرارمی دهد.
روش مشاهده انواع تغییرات موجود در طبیعت راتوضیح می دهد.
خداوند را به عنوان دقیق ترین ایجاد کننده تغییرات مواد نام می برد.
عمل
با مشاهده تصاویر نوع تغییرات آن را بیان کند
ازتوانایی خود در جهت کمک به دوستانش برای انجام انواع تغییرات استفاده می کند.
از تغییرات موجود درطبیعت برای مشاهده دقیق از دست بهتر استفاده کند.
همیشه خدارابه عنوان تواناتر از خودو عامل اصلی توانایی خود درموقع کاربا ابزارمی داند.
اخلاق
با رعایت خونسردی و اخلاق نیکو به انجام تغییرات بپردازد.
درموقع کارگروهی ،رفتارمناسبی در برابر دوستانش ازخودنشان می دهد.
درمقابل حفاظت ونگه داری ازوسایل اندازه گیری خود ودیگران وتمام چیزهای موجود درطبیعت،احساس مسئولیت نشان می دهد.
همیشه خداوند را ناظر دقیق رفتار و صاحب تمام الاختیار وسایل واشیاء می داند.
فرآیندیاددهی- یادگیری
عنوان فعّالیت
فعّالیت یاددهی - یادگیری
پیش نیازها
نوع سبک
شناختی
ابزار
روش تدریس
روش ارز یابی
محیط آموزشی
مدت زمان
امورمقدماتی
معلّم: ورود- سلام واحوال پرسی ودقّت دروضع روحی،روانی وجسمی فراگیران- حضوروغیاب- تلاوت قرآن- بررسی تکالیف جلسه ی قبل
فراگیران: مواردخواسته شده رابه نحو مطلوب انجام می دهند.
حضورفراگیران درکلاس - آوردن تکالیف درسی
کلامی
وسایل تشویق
پرسش وپاسخ
ثبت مشاهدات (فهرست وارسی)
کلاس درس
3 دقیقه
سنجش آغازین
الف) تعیین رفتارورودی: دررابطه با پیش دانسته های قبلی
معلّم: ازفراگیران می خواهد اشکل های مختلف مواد را بیان کندد.
فراگیران: با اندکی مکث انواع شکل های مواد را بیان نی کنند.
ب) پیش آزمون: دررابطه بادرس جدید
معلّم: انواع تغییرات مواد را نام ببرید.
معلّم: تغییرات مواد چه حسن هایی دارند؟
فراگیران: بیشترآنان پاسخ های مناسبی نمی دهند.
معلّم: بچه ها درس امروز مابرای پاسخ به این پرسش ها می باشد.
-اشکال مختلف مواد در پایه های قبل
کلامی
کلامی
کاوش گری
پرسش وپاسخ
آزمون عملکردی
مشاهده ی رفتار
(مقیاس درجه بندی)
کلاس درس
4دقیقه
گروه بندی وایجادانگیزه
معلم: تصاویر مختلفی از انواع تغییرات را بین دانش آموزان پخش می کند و به گروه بندی آنها می پردازد.
فراگیران: بعدازاستقراردرگروه خود تنوع تغییرلت نوجود در تصاویر را مقایسه کرده وتوضیح می دهند .
کلاس چهارم
دست ورزی
وکلامی
انواع تصاویر از تغییرات فیزیکی و شیمیایی
کارآیی تیم و
حل مسئله
آزمون عملکردی
کلاس درس
4دقیقه
ارائه ی درس
معلّم: ازفراگیران می خواهدبه تصویرعنوانی درس توجه کرده ودرگروه مشورت وبه کلاس گزارش دهند.
فراگیران: برداشت خودراازتصویرعنوانی به کلاس گزارش می دهند.
فعّالیت دست ورزی خارج ازکتاب
معلّم: ازفراگیران می خواهد چند نمونه از تغییراتی که روزانه آنها را مشاهده می کنند را بیان کنند.
فراگیران: هر کدام از دانش آموزان بسته به تجربیات و مشاهدات خود به ذکر چند تغییر می پردازند.
برگشت به تصویرعنوانی
معلّم: ازفراگیران درمورد موضوعات مربوط به تغییرلت مواد ز تصویرعنوانی سؤال می پرسد.
فراگیران: به سؤالات معلّم پاسخ می دهند.
فعّالیت دست ورزی کتاب درسی
معلّم: بچّه ها کتاب درسی راباز کرده وفعالیتهای درس را هرکس انجام دهدودلیلش رابرای گروه خودبیان کند.
فراگیران: بعد ازانجام درموردهرفعّالیت توضیح می دهند.
معلّم: بچّه ها بقیه فعالیت را هرکس انجام دهد و دلیلش رابرای گروه خودبیان کند.
فراگیران: بعد ازانجام درموردهرفعّالیت توضیح می دهند.
کاردرکلاس
معلّم: بچّه ها فکر کنید صفحه ده را انجام دهند
فراگیران: مشغول انجام فکر کنید شده ومعلّم نظارت می کند.
کلاس چهارم و سوم
کلاس چهارم و سوم
کلاس سوم و چهارم
کلاس سوم و جهارم
کلاس سوم و چهارّم
کلامی
دست ورزی
تصویری وکلامی
تصویری
وکلامی
دست ورزی
تصویری وکلامی
تصویری
کتاب درسی
کتاب درسی
کتاب درسی
کتاب درسی
، کتاب درسی
کارآیی تیم
کارآیی تیم و
حل مسئله
پرسش وپاسخ
کارآیی تیم و
پرسش وپاسخ
حل مسئله
آزمون عملکردی
آزمون عملکردی
پرسش شفاهی
آزمون عملکردی
آزمون عملکردی
کلاس درس
20دقیقه
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 3 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
...............
سال تحصیلی:94-93
پایه: پنجم ابتدایی
نام درس: علوم تجربی
نام آموزشگاه: نیایش پاقلات
نام آموزگار: محمد حاتمی
صفحه کتاب
عنوان مطالبی که در هفته باید تدریس شود
تاریخ
جلسه
هفته
ماهها
آشنایی با دانش آموزان
93/7/1
جلسه اول
هفته اول
مهـــر مــــا ه
یادآوری علوم و کلیاتی درباره فواید علوم
93/7/2
جلسه دوم
7 تا 11
مشاهده کنید
93/7/6
جلسه سوم
12 و 13
مهارت های یادگیری علوم
93/7/8
جلسه اول
هفته دوم
14 و 15
مشاهده کنید و مواد از چه ساخته شده اند .
93/7/9
جلسه دوم
16
مواد از چه ساخته شده اند؟
93/7/15
جلسه سوم
17
آزمایش کنید
93/7/16
جلسه اول
هفته سوم
18 و 19
وضع مولکول ها در مواد جامد، مایع و گاز چگونه است ؟
93/7/20
جلسه دوم
مرور و ارزشیابی
93/7/22
جلسه سوم
20
چرا مواد خاصیت های متفاوتی دارند؟
93/7/23
جلسه اول
هفته چهارم
21
بسازید و فکر کنید؟
93/7/27
جلسه دوم
مرور فصل 1
93/7/29
جلسه سوم
ارزشیابی ماه مهر
93/7/30
جلسه چهارم
23 و 24
مواد تغییر می کند و مشاهده کنید .
93/8/4
جلسه اول
هفته اول
آبــــا ن مـــــا ه
25 و 26
تغییرات فیزیکی و شیمیایی
93/8/4
جلسه دوم
27 و 28
آزمایش کنید .
93/8/6
جلسه سوم
29
اکسید آهن و عوامل زنگ آهن
93/8/7
جلسه اول
هفته دوم
31 و 32 و 33
ماشین ها
93/8/11
جلسه دوم
34
فعالیت
93/8/14
جلسه سوم
35 و 36
اهرم چیست ؟ بحث کنید و فکر کنید .
93/8/18
جلسه اول
هفته سوم
37
آزمایش کنید و تحقیق کنید .
93/8/20
جلسه دوم
38 و 39
ماشین چیست ؟
93/8/21
جلسه سوم
40
ماشین ها انرژی خود را از کجا به دست می آورند؟ -استفاده از انرژی الکتریکی
93/8/25
جلسه اول
هفته چهارم
41
فکر کنید و جمع آوری اطلاعات
93/8/27
جلسه دوم
ارزشیابی ماه آبان
93/8/28
جلسه سوم
42 و 43
چشمه نور
93/9/2
جلسه اول
هفته اول
آذ ر مـــــــا ه
44
رنگ های نور
93/9/4
جلسه دوم
45
منشور و رنگین کمان درست کنید .
93/9/5
جلسه سوم
46 و 47
آزمایش کنید .
93/9/9
جلسه اول
هفته دوم
48
ذره بین چیست؟ کانون عدسی چیست؟ -آزمایش کنید .
93/9/11
جلسه دوم
49
کاربرد عدسی
93/9/12
جلسه سوم
51
سنگ های رسوبی ، کتاب تاریخ زمین
93/9/16
جلسه اول
هفته سوم
52
فسیل چیست؟تفسیر کنید .
93/9/18
جلسه دوم
53
فکر کنید .و فعالیت فسیل بسازید.
93/9/19
جلسه سوم
54
استفاده از فسیل-مقایسه و تفسیر کنید وفکر کنید .
93/9/23
جلسه اول
هفته چهارم
55و56
فکر کنید و تاریخچه جانداران
93/9/25
جلسه دوم
57
تغییر خشکی ها و دریاها
93/9/26
جلسه سوم
58
ارزشیابی ماه آذر
93/9/30
جلسه چهارم
59
تشکیل خاک
93/10/3
جلسه اول
هفته اول
دی مــــــــا ه
60
مواد تشکیل دهنده خاک
93/10/7
جلسه دوم
61
نفوذ آب در خاک
93/10/9
جلسه سوم
62
پرسش کلاسی
93/10/10
جلسه اول
هفته دوم
63
آیا نوع خاک در رشد گیاه اثر دارد؟
93/10/14
جلسه دوم
64
گیاخاک چیست؟
93/10/16
جلسه سوم
65
فرسایش خاک
93/10/17
جلسه اول
هفته سوم
66
تفسیر کنید .
93/10/21
جلسه دوم
مرور فصل
93/10/23
جلسه سوم
ارزشیابی دی ماه
93/10/24
جلسه اول
هفته چهارم
67
ساختمان زمین
93/10/28
جلسه دوم
68
آتشفشان
93/10/30
جلسه سوم
صفحه کتاب
عنوان مطالبی که در هفته باید تدریس شود
تاریخ
جلسه
هفته
ماهها
69
زمین لرزه
93/11/5
جلسه اول
هفته اول
بهمـــن مــــا ه
70
تحقیق کنید .
93/11/7
جلسه دوم
71وو72و73
هنگام وقوع زمین لرزه چه باید کرد؟
93/11/8
جلسه سوم
مرور
93/11/12
جلسه اول
هفته دوم
مرور
93/11/14
جلسه دوم
مرور
93/11/15
جلسه سوم
مرور
93/11/19
جلسه اول
هفته سوم
مرور
93/11/21
جلسه دوم
مرور
93/11/26
جلسه سوم
مرور کتاب
93/11/28
جلسه اول
هفته چهارم
ارزشیابی ماه بهمن
93/11/29
جلسه دوم
--------------------------
-------
جلسه سوم
75 و 76
جانداران ساده .گیاه یا جانور؟
93/12/3
جلسه اول
هفته اول
اســـــفند مـــــا ه
77
جلبک ها .جانداران گیاه مانند-آزمایش کنید .
93/12/5
جلسه دوم
78
باکتری و اندازه و شکل
93/12/6
جلسه سوم
79
فایده و زیان باکتری ها
93/12/10
جلسه اول
هفته دوم
80
فکر کنید
93/12/12
جلسه دوم
81 و 82
قارچ ها
93/12/13
جلسه سوم
83
فایده و ضرر
93/12/17
جلسه اول
هفته سوم
84 و 85
مبارزه پنهان
93/12/19
جلسه دوم
86 و 87
راه های دفاع بدن
93/12/20
جلسه سوم
88 و 89
کمک به دفاع بدن
93/12/24
جلسه اول
هفته چهارم
90 و 91
واکسن چیست؟
93/12/26
جلسه دوم
تعطیلات نوروز
94/1/5
جلسه اول
هفته اول
فروردین مـــــــا ه
تعطیلات نوروز
94/1/9
جلسه دوم
تعطیلات نوروز
94/1/11
جلسه سوم
92 تا 94
دستگاه عصبی
94/1/16
جلسه اول
هفته دوم
95
اندام های حسی
94/1/18
جلسه دوم
96
علامت نزدیک بینی و دوربینی چیست؟
94/1/19
جلسه سوم
97 و 98
مراقبت از چشم ها-شنیدن
94/1/23
جلسه اول
هفته سوم
98 و 99
چگونه می شنویم-عیب های گوش
94/1/25
جلسه دوم
100 و 101
بوییدن و چشیدن و لمس کردن
94/1/26
جلسه سوم
----
ارزشیابی فروردین ماه
94/1/30
جلسه اول
هفته چهارم
-----
-------------------------------
-----
جلسه دوم
----
--------------------------------
-----
جلسه سوم
102 و 103
انسان و محیط زیست
94/2/1
جلسه اول
هفته اول
اردیبهشـت مــــــــا ه
104
تفسیر کنید
94/2/2
جلسه دوم
105
بحث کنید .
94/2/6
جلسه سوم
106 و 107
محیط زیست
94/2/8
جلسه اول
هفته دوم
108
بحث کنید .
94/2/9
جلسه دوم
109 و 110
جمعیت
94/2/13
جلسه سوم
111 و112
تحقیق کنید .
94/2/15
جلسه اول
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 5 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
باسمه تعالی
اداره کل آموزش وپرورش استان گلستان
مدیریت آموزش وپرورش شهرستان گنبدکاوس
مجتمع آموزشی وپرورشی ...................
نام ونام خانوادگی مجری: محمد محمدی آموزشگاه: پایه ی: اول ابتدایی درس:قرآن فصل : درس : تفریق
صفحه ی : درس 10 تعداددانش آموزان: 30 تعدادگروه ها: مدت زمان اجرا: 45 دقیقه تاریخ:
اهداف
الف) هدف کلّی: اشنایی با سوره ی فلق و تشدید و روخوانی صحیح کلمات تشدیددار
ب) اهداف جزئی:
1- حیطه ی شناختی: آشنایی کامل با سوره فلق و کلمات تشدید دار
2- حیطه ی مهارتی: توانایی خواندن کلمات تشدید دار
3- حیطه ی نگرشی: علاقمندی به قرآن
ج) اهداف رفتاری:
1- حیطه ی شناختی: با معنی برخی از عبارات ساده ی سوره فلق(به زبان کودکانه همراه با شعر درس) اشنا شود.
2- حیطه ی مهارتی: کلمات و عبارات دارای تشدید را روخوانی کند
3- حیطه ی نگرشی: برای شنیدن سوره ی فلق علاقه نشان دهد.
ابزار
کتاب درسی،لوحه ی مربوط به سوره ی فلق،لوحه ی شماره ی 9،ضبط صوت، نوار اموزشی، تخته سیاه،گچ،ماسک خورشید
روش تدریس
، پرسش وپاسخ ، تلفیقی
رویکرد حاکم
رویکرد فطرت گرایی توحیدی (حل مسئله)
تعیین موقعیت
30 نفردانش آموز پسرکلاس اول ابتدایی روستایی و نشستن به صورت دایره ای
فرآیندیاددهی- یادگیری
عنوان فعّالیت
فعّالیت یاددهی - یادگیری
پیش نیازها
نوع سبک
شناختی
ابزار
روش تدریس
روش ارز یابی
محیط آموزشی
مدت زمان
امورمقدماتی
معلّم: پس از ورود به کلاس و سلام و احوالپرسی از دانش اموزان حضور و غیاب به عمل می اورم تا از سلامتی شان اطمینان کسب کنم. سپس ارزشیابی اغازین را اجرا می کنم پس از ارزشیابی اغازین در دانش اموزان برای گوش کردن به درس امروز و علاقمند شدن انها انگیزه ایجاد می کنم و بعد به ارائه ی درس جدید می پردازم.
حضورفراگیران درکلاس - آوردن تکالیف درسی
کلامی
وسایل تشویق
پرسش وپاسخ
ثبت مشاهدات (فهرست وارسی)
کلاس درس
5 دقیقه
سنجش آغازین
الف) تعیین رفتارورودی:
از بچه ها سوالاتی درباره ی درس قبل می پرسم مثلا:
1-7)بچه ها داستان حضرت موسی یادتان هست؟
2-7)از زندگی حضرت موسی چه فهمیدید؟
3-7)این داستان رو برای خانواده و دوستاتون تعریف کردین؟
وهمچنین
لوحه ی مربوط به سوره ی حمد را یکبار دیگر روخوانی می کنند( به صورت دسته جمعی)
- کار با ابزارها در کلاس اوّل
دست ورزی
وکلامی
تعدادی عکس
پرسش وپاسخ
سوال شفاهی
کلاس درس
4دقیقه
گروه بندی وایجادانگیزه
معلّم:
قبل از ورود به کلاس یک ماسک خورشید تهیه می کنم و به صورتم می زنم در صورت امکان مانتوی زرد رنگی نیز می پوشم و وارد کلاس می شوم. به بچه ها می گویم من خورشید خانمم از اون بالا همتونو می بینم یک روز فلق عتی اقا و زهرا خانوم بیدار شدن تا کاراشونو بکنن...
می خواین داستان علی اقا و زهرا خانوم رو براتون بگم؟ می خواین معنی فلق رو بدونین؟ پس الان که معلمتون اومد خوب به درس امروز گوش بدین تا معنی فلق و این داستان قشنگ رو براتون تعریف کنه بدین ترتیب در دانش اموزانم انگیزه ی لازم برای درس ایجاد می شود.
- کار با ابزارها در کلاس اوّل
دست ورزی
وکلامی
کلاس درس
4دقیقه
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 3 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
.
سال تحصیلی:94-93
پایه: پنجم
نام درس: مدنی
نام آموزشگاه: نیایش پاقلات
نام آموزگار: محمد حاتمی
صفحه کتاب
عنوان مطالبی که در هفته باید تدریس شود
تاریخ
جلسه
هفته
ماهها
-----
آشنایی با دانش آموزان
93/7/7
جلسه اول
هفته اول
مهـــر مــــا ه
138
درس اول –استقلال آزادی-جمهوری اسلامی
93/7/14
جلسه اول
هفته دوم
-----
هنر
93/7/21
جلسه اول
هفته سوم
142
درس 2-قانون اساسی
93/7/28
جلسه اول
هفته چهارم
-----
هنر
93/8/5
جلسه اول
هفته اول
آبــــا ن مـــــا ه
145
درس 3-رهبری
93/8/12
جلسه اول
هفته دوم
-----
هنر
93/8/19
جلسه اول
هفته سوم
-----
پرسش و پاسخ درس مدنی
93/8/26
جلسه اول
هفته چهارم
-----
هنر
93/9/3
جلسه اول
هفته اول
آذ ر مـــــــا ه
148
درس 4-در جامعه اسلامی حکومت چه وظیفه ای دارد؟
93/9/10
جلسه اول
هفته دوم
-----
هنر
93/9/17
جلسه اول
هفته سوم
-----
پرسش و پاسخ درس مدنی
93/9/24
جلسه اول
هفته چهارم
-----
هنر
93/10/1
جلسه اول
هفته اول
دی مــــــــا ه
150
درس 5-در جامعه اسلامی افراد چه وظیفه ای دارند؟
93/10/8
جلسه اول
هفته دوم
-----
هنر
93/10/15
جلسه اول
هفته سوم
-----
پرسش و پاسخ درس مدنی
93/10/22
جلسه اول
هفته چهارم
-----
هنر
93/10/29
جلسه اول
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 4 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
...............
سال تحصیلی:94-93
پایه: پنجم ابتدایی
نام درس: قرآن
نام آموزشگاه: نیایش پاقلات
نام آموزگار: محمد حاتمی
صفحه کتاب
عنوان مطالبی که در هفته باید تدریس شود
تاریخ
جلسه
هفته
ماهها
------
آشنایی با دانش آموزان
93/7/1
جلسه اول
هفته اول
مهـــــــر مــــــاه
1
درس اول –جلسه اول
93/7/5
جلسه دوم
3
جلسه دوم
93/7/6
جلسه سوم
5
جلسه سوم
93/7/8
جلسه اول
هفته دوم
7
جلسه چهارم
93/7/12
جلسه دوم
--------
عید سعید قربان -تعطیل
93/7/13
جلسه سوم
10
درس دوم –جلسه اول
93/7/15
جلسه اول
هفته سوم
11
جلسه دوم
93/7/19
جلسه دوم
13
جلسه سوم
93/7/20
جلسه سوم
15
جلسه چهارم
93/7/22
جلسه اول
هفته چهارم
------
پرسش و پاسخ کلاسی
93/7/26
جلسه دوم
18
درس سوم –جلسه اول
93/7/27
جلسه سوم
19
جلسه دوم
93/7/29
جلسه چهارم
21
جلسه سوم
93/8/3
جلسه اول
هفته اول
آبــــا ن مـــــا ه
23
93/8/4
جلسه دوم
26
درس چهارم –جلسه اول
93/8/6
جلسه سوم
27
جلسه دوم
93/8/10
جلسه اول
هفته دوم
29
جلسه سوم
93/8/11
جلسه دوم
------
عاشورای حسینی -تعطیل
93/8/13
جلسه سوم
33
جلسه چهارم
93/8/17
جلسه اول
هفته سوم
------
پرسش و پاسخ کلاسی
93/8/18
جلسه دوم
36
درس پنجم –جلسه اول
93/8/20
جلسه سوم
37
جلسه دوم
93/8/24
جلسه اول
هفته چهارم
39
جلسه سوم
93/8/25
جلسه دوم
41
جلسه چهارم
93/8/27
جلسه سوم
44
درس ششم–جلسه اول
93/9/1
جلسه اول
هفته اول
آذ ر مـــــــا ه
45
جلسه دوم
93/9/2
جلسه دوم
47
جلسه سوم
93/9/4
جلسه سوم
49
جلسه چهارم
93/9/8
جلسه اول
هفته دوم
------
پرسش و پاسخ کلاسی
93/9/9
جلسه دوم
52
درس هفتم–جلسه اول
93/9/11
جلسه سوم
53
جلسه دوم
93/9/15
جلسه اول
هفته سوم
55
جلسه سوم
93/9/16
جلسه دوم
59
جلسه چهارم
93/9/18
جلسه سوم
------
اربعین حسینی -تعطیل
93/9/22
جلسه اول
هفته چهارم
62
درس هشتم–جلسه اول
93/9/23
جلسه دوم
63
جلسه دوم
93/9/25
جلسه سوم
65
جلسه سوم
93/9/29
جلسه چهارم
شهادت امام رضا (ع) تعطیل
93/10/2
جلسه اول
هفته اول
دی مــــــــا ه
67
جلسه چهارم
93/10/6
جلسه دوم
------
پرسش و پاسخ کلاسی
93/10/7
جلسه سوم
70
درس نهم –جلسه اول
93/10/9
جلسه اول
هفته دوم
71
جلسه دوم
93/10/13
جلسه دوم
73
جلسه سوم
93/10/14
جلسه سوم
75
جلسه چهارم
93/10/16
جلسه اول
هفته سوم
----
پرسش و پاسخ کلاسی
93/10/20
جلسه دوم
78
درس دهم –جلسه اول
93/10/21
جلسه سوم
79
جلسه دوم
93/10/23
جلسه اول
هفته چهارم
81
جلسه سوم
93/10/27
جلسه دوم
83
جلسه چهارم
93/10/28
جلسه سوم
----
پرسش و پاسخ کلاسی
93/10/30
جلسه چهارم
صفحه کتاب
عنوان مطالبی که در هفته باید تدریس شود
تاریخ
جلسه
هفته
ماهها
86
درس یازدهم –جلسه اول
93/11/4
جلسه اول
هفته اول
بهمـــن مــــا ه
87
جلسه دوم
93/11/5
جلسه دوم
89
جلسه سوم
93/11/7
جلسه سوم
93
جلسه چهارم
93/11/11
جلسه اول
هفته دوم
------
پرسش و پاسخ کلاسی
93/11/12
جلسه دوم
------
پرسش و پاسخ کلاسی
93/11/14
جلسه سوم
------
پرسش و پاسخ کلاسی
93/11/18
جلسه اول
هفته سوم
------
پرسش و پاسخ کلاسی
93/11/19
جلسه دوم
------
پرسش و پاسخ کلاسی
93/11/21
جلسه سوم
------
پرسش و پاسخ کلاسی
93/11/25
جلسه اول
هفته چهارم
------
پرسش و پاسخ کلاسی
93/11/26
جلسه دوم
------
پرسش و پاسخ کلاسی
93/11/28
جلسه سوم
96
درس دوازدهم –جلسه اول
93/12/2
جلسه اول
هفته اول
اســـــفند مـــــا ه
97
جلسه دوم
93/12/3
جلسه دوم
99
جلسه سوم
93/12/5
جلسه سوم
101
جلسه چهارم
93/12/9
جلسه اول
هفته دوم
-----
پرسش و پاسخ کلاسی
93/12/10
جلسه دوم
-----
بررسی کتاب
93/12/12
جلسه سوم
93/12/16
جلسه اول
هفته سوم
93/12/17
جلسه دوم
93/12/19
جلسه سوم
93/12/23
جلسه اول
هفته چهارم
93/12/24
جلسه دوم
جلسه اول
هفته اول
فروردین مـــــــا ه
جلسه دوم
جلسه سوم
94/1/15
جلسه اول
هفته دوم
94/1/16
جلسه دوم
94/1/18
جلسه سوم
94/1/22
جلسه اول
هفته سوم
94/1/23
جلسه دوم
94/1/25
جلسه سوم
94/1/29
جلسه اول
هفته چهارم
94/1/30
جلسه دوم
-----
-------------------------------
-----
جلسه سوم
94/2/1
جلسه اول
هفته اول
اردیبهشـت مــــــــا ه
94/2/5
جلسه دوم
94/2/6
جلسه سوم
94/2/8
جلسه اول
هفته دوم
94/2/12
جلسه دوم
ولادت حضرت علی (ع) تعطیل
94/2/13
جلسه سوم
94/2/15
جلسه اول